Strengthening the Customer Experience with Better CRM

Inhaltsverzeichnis

Developing CRM Strategies for a Better Customer Experience Every business—regardless of size or industry—must prioritize the customer experience if it wants to succeed. “A positive customer experience is crucial to the success of your business because a happy customer is one who is likely to become a loyal customer who can help you boost revenue,” writes Jason Bordeaux in a HubSpot article. Statistics show that 95% of people who have…

Dieser Beitrag wurde ursprünglich hier veröffentlicht …

weitere insights

Acumatica and Paretta Autosport: Championing INDYCAR’s Only Woman-owned, Woman-driven, and Woman-forward Team

  At the Big Machine Music City Grand Prix in Nashville, TN (August 5–7, 2022), Acumatica was honored to be the primary sponsor of Paretta Autosport—the first and only woman-owned, woman-driven, and woman-forward NTT INDYCAR team. This was our first foray into the sport of INDYCAR racing, and we are proud to have invested our time, money, and support in a team whose mission aligns so closely with ours. Paretta… …

weiterlesen >>

3 Gründe für eine integrierte Projektmanagementlösung

Komplexe Kundenaufträge, Produktentwicklungen oder die Optimierung der Geschäftsprozesse – laufend werden in Unternehmen neue Projekte angestoßen. Um diese erfolgreich durchzuführen, gilt es, über
Der Beitrag 3 Gründe für eine integrierte Projektmanagementlösung erschien zuerst auf ERP-News. …

weiterlesen >>